1.6.2016

Kompakti liitin - suuri johtimen poikkipinta-ala

Uusi hyväksyntä täydentää 2059-sarjan EN/IEC- ja UL-hyväksyntöjä

2059 sarja – Kompakti PCB liitin pienille LED-moduuleille

WAGOn 2059 -sarjan SMD PCB -liitin on ideaalinen pienille LED-moduuleille, kohde- ja alasvaloille ja katuvaloille. Kuten WAGOn kaikkein kompaktimmat PCB -liittimet, 2059 -sarja asentuu jäykillä yksisäikeisillä 26–20 AWG (0.14–0.5 mm2) poikkipinnoiltaan olevilla johtimilla ja etuna vain 3 mm:n pinnivälillä. Liittimet tarjoavat virtakestoisuuden aina 3 A:n saakka ja nimellisjännitteen vähintään 160 V (IEC) tai 250 V (UL). Lisäksi WAGOn hyväksytty PUSH WIRE® -liitäntä tarjoaa helpon push-in kytkennän jäykille johtimille. Johtimen irrottamiseksi on tarjolla avaustyökaluja.

Täydellinen tuoteperhe – laaja valikoima SMD-liittimiä

Lisänä 2059 -sarjan SMD-liittimille, WAGO kattaa laajan SMD -sovelluksien tuotealueen 2060- ja 2061- sarjan PCB-liittimillä aina 1.5 mm2 johdin poikkipinta-aloihin saakka..

Kaikki WAGOn SMD PCB-liittimet ovat saatavissa teippi- ja rullapakkauksina automaattista asennusta varten. Tämä mahdollistaa täyden integraation SMT kokoonpano- ja valmistusprosessiin. Lisäinformaatio ja tekniset tiedot www.wago.com.