6.7.2016

Turvallista virranjakelua Ex-vyöhykkeellä

35 mm2:n ja 50 mm2:n (2 ja 2/0 AWG) johtimille tarkoitetut WAGOn 285-sarjan kiskoasennettavat vahvavirtariviliittimet saavat Ex-hyväksynnän

Oikean kosketuspaineen takaavat WAGO POWER CAGE CLAMP -vahvavirtariviliittimet on hyväksytty suurtehokäyttöön energiaintensiivisissä sovelluksissa, kuten koneiden ja laitteiden valmistuksessa sekä energiantuotannossa. 35 mm2:n ja 50 mm2:n (2 ja 2/0 AWG) johtimille tarkoitetut 285-sarjan kiskoasennettavat riviliittimet on myös hyväksytty käytettäväksi vaarallisilla alueilla, mikä tekee niistä ihanteellisen vaihtoehdon ”Ex e” -lisäturvasovelluksiin.

Seuraavat WAGO-mallit on hyväksytty standardien DIN EN 60079-0 ja DIN EN 60079-7 mukaisesti: vaaleanharmaat 2-johtimelliset läpimenoliittimet (285-935 ja 285-950) sekä vihreäkeltaiset maadoitusjohdinliittimet (285-137/999-950 ja 285-157/999-950). Valinnaiset lisävarusteet on myös sertifioitu, jotta kytkinlaitteistovalmistajille voidaan tarjota täysi joustavuus kiskoasennettavien vahvavirtariviliittimien käyttämiseen vaarallisissa paikoissa.

Vahvavirtariviliittimet

285-sarjan hyödyt

• Sopii jokaiseen sovellukseen - lämmön- ja kylmänkestävyys
  • Aina luotettava - optimaalinen silloitus riippumatta tekijän ammattitaidosta
  • Sivusta liitettävän johtimen ansiosta helppo käyttää
  • Nopea kytkentä ilman aikaavievää johtimen valmistelemista
  • Tärinänkestävä, nopea, huoltovapaa

WAGOn EX-alueille sopivat kiskokiinnitteiset riviliittimet
Vahvavirtaliittimien lisäksi WAGOlta löytyy kiskokiinnitteiset TOPJOB® S riviliittimet - sisältäen läpimenoliittimet - jotka sopivat vaarallisille alueille. WAGOn valikoimassa on jousiliitostekniikkaan perustuvia "Ex e" sovelluksiin sopivia liittimiä johdinkoiltaan 0.14–95 mm2 (24–4/0 AWG).

Lisää TOP JOB® S:stä